Bohemia
12.08.2009, 20:10
Подскажите, пожалуйста.:091::flower:
Два ящика. Один на yahoo.com. Уже более полугода как не попасть. Не подходит пароль, а контрольный вопрос явно не мой. Не нашла, где там Техподдержка? Или через пол года аккаунт блокируется и уже бесполезно им писать? У меня на том адресе много нужных сайтов/форумов зарегестрировано.:(
Второй ящик на rocketmail.com. И тут не все ладно. Пришло сегодня письмо от fromfromm@rocketmail.com:
Dear Account User
This Email is from rocketmail Customer Care and we are sending it to every rocketmail
Email User Accounts Owner for safety. we are having congestions due to the
anonymous registration of rocketmail accounts so we are shutting down some rocketmail
accounts and your account was among those to be deleted.We are sending you this
email to so that you can verify and let us know if you still want to use this
account.If you are still interested please confirm your account by filling the
space below.Your User name,password,date of bith and your country information
would be needed to verify your account.
Due to the congestion in all rocketmail users and removal of all unused rocketmail
Accounts, rocketmail would be shutting down all unused Accounts, You will
have to confirm your E-mail by filling out your Login Information below after
clicking the reply button, or your account will be suspended within 24 hours for
security reasons.
* Username:
* Password:
* Date of Birth:
* Country Or Territory:
After following the instructions in the sheet, your account will not be
interrupted and will continue as normal. Thanks for your attention to this
request. We apologize for any inconveniences. Warning!!! Account owner that
refuses to update his/her account after two weeks of receiving this warning will
lose his or her account permanentl.
Пишут, что письмо от обслуживания клиентов ROCKETMAIL. Пишут, что они закрывают некоторые неактивные ящики и мой аккаунт в их числе, (который, кстати, очень даже активный))). И надо дать им знать, использую ли я еще этот аккаунт, отправив им данные:
* Имя пользователя:
* Пароль:
* Дата рождения:
* Страна или территория.
Иначе, через 2 недели мой аккаунт заблокируют.
Опять же, не знаю, где техподдержка и неукого спросить.
Два ящика. Один на yahoo.com. Уже более полугода как не попасть. Не подходит пароль, а контрольный вопрос явно не мой. Не нашла, где там Техподдержка? Или через пол года аккаунт блокируется и уже бесполезно им писать? У меня на том адресе много нужных сайтов/форумов зарегестрировано.:(
Второй ящик на rocketmail.com. И тут не все ладно. Пришло сегодня письмо от fromfromm@rocketmail.com:
Dear Account User
This Email is from rocketmail Customer Care and we are sending it to every rocketmail
Email User Accounts Owner for safety. we are having congestions due to the
anonymous registration of rocketmail accounts so we are shutting down some rocketmail
accounts and your account was among those to be deleted.We are sending you this
email to so that you can verify and let us know if you still want to use this
account.If you are still interested please confirm your account by filling the
space below.Your User name,password,date of bith and your country information
would be needed to verify your account.
Due to the congestion in all rocketmail users and removal of all unused rocketmail
Accounts, rocketmail would be shutting down all unused Accounts, You will
have to confirm your E-mail by filling out your Login Information below after
clicking the reply button, or your account will be suspended within 24 hours for
security reasons.
* Username:
* Password:
* Date of Birth:
* Country Or Territory:
After following the instructions in the sheet, your account will not be
interrupted and will continue as normal. Thanks for your attention to this
request. We apologize for any inconveniences. Warning!!! Account owner that
refuses to update his/her account after two weeks of receiving this warning will
lose his or her account permanentl.
Пишут, что письмо от обслуживания клиентов ROCKETMAIL. Пишут, что они закрывают некоторые неактивные ящики и мой аккаунт в их числе, (который, кстати, очень даже активный))). И надо дать им знать, использую ли я еще этот аккаунт, отправив им данные:
* Имя пользователя:
* Пароль:
* Дата рождения:
* Страна или территория.
Иначе, через 2 недели мой аккаунт заблокируют.
Опять же, не знаю, где техподдержка и неукого спросить.